Saya Kembali..I’m Comeback Bro..!!

cara-meningkatkan-semangat-ngeblog

Hallo bro..minalaidzin dulu ah..hee sorry nih telat..maklum abis libur lebaran bawaannya jadi males nulis lagi..biasa lah penyakit lama kumat..maklum blogger sakadaek..jadi nulisnya sakadaek (semaunya).

Oke..hampir satu bulan blog ecek-ecek ini terbengkalai..dan semangat pun lumayan redup..akhirnya hari ini saya putuskan untuk memulai kembali menulis di blog..entah ada wangsit dari mana..tiba-tiba aja tuh si semangat nongol..haha.

Moga aja bisa update terus ya..oh ya..selama gag pernah nulis ada aja ternyata yg buka blog ini..gag banyak sih..cuma puluhan..hasil dari index google…lumayan lah..maklum warung ini gag pernah berjemur alias pasang link..jadi semua mengandalkan hasil search dari google..

Untitled

Cekidot statistik diatas…jangan dibandingkan ma blog yg lain…jelas ini memprihatinkan..hee..tapi lumayan lah buat saya yg jarang jemur masih ada yg lihat ini blog..kebanyakan yg nyambangin blog ini adalah pengen lihat motor-motor modifan..hmmmm..emang sih semenjak mutasi semua artikel dari blog lama yg bahas motor..akhirnya blog ini juga banyak yg nengok ke motornya..hmm..sayang saya udah males nulis tentang motor…hee, entahlah nanti..mungkin akan ada wangsit lagi buat nulis motor..may be,,hee yg pasti sekarang saya sudah kembali..semoga bisa konsisten lagi..bahas yg gag penting-penting amat..haha.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s